Възстановяване на тялото след раждане

Възстановяване на тялото

  • Преди всичко дайте време на тялото си да се възстанови, особено ако кърмите – никакви диети, преди да спрете кърменето, и никакви спортни занимания, свързани с коремната стена, преди рехабилитацията на перинеума. Не се оставяйте да Ви обсеби идеята за отслабване през първите няколко месеца след раждането.
     
  • Изпълнявайте стриктно упражненията от сеансите за перинеална рехабилитация – като възстановите тонуса на перинеума, ще избегнете рисковете от невъзможност за задържане на урината (инконтиненция) и смъкване на органите, които могат да се появят по-късно.
     
  • Маскирайте малките несъвършенства на тена със коригиращ стик или фон дьо тен и отделяйте време за гримиране, за да се върнете към своята женственост.
     
  • Носете дрехи, в които се чувствате красива и естествена.
     
  • Хидратирайте всеки ден лицето и тялото си с подхранващ козметичен продукт, за да се противопоставите на изсушаването.
  • Ако имате стрии, нанасяйте всеки ден подходящ козметичен продукт за съществуващите стрии, който ще помогне да ги направите по-незабележими.
     
  • Помолете таткото, приятелка или роднина да постоят при бебето и използвайте времето, за да си доставите удоволствие – отидете на фризьор, козметичка, масаж…
     
  • Без да пазите диета, можете да преминете на добре балансиран режим на хранене – предпочитайте пресните плодове и зеленчуци (най-малко 5 на ден), нетлъстите меса или рибата, пълноценните зърнени и нишестени храни и естествените млечни продукти. Обратно, ограничете твърде мазните или сладки храни.
     
  • Ако изпитвате пристъпи на глад (често срещани особено по време на кърмене), направете по-леки основните хранения и включете леки похапвания преди обяд и/или следобед.
     
  • Възстановяването на предишната Ви фигура ще стане постепенно – предвидете между 3 и 6 месеца за нормализиране на теглото и около 1 година за възстановяване на обиколката на талията. Тялото Ви обаче не е вече същото, както преди бременността – ханшът Ви може вече да е по-широк, бюстът Ви може да е с различна форма, по кожата Ви може да има стрии … Научете се да харесвате тялото си на майка такова, каквото е – трябва само да приемете, че ще бъдете най-красивата!


 

Коментирайте статията

ИЗПРАЩАНЕ